• Welkom op het forum van Stichting Ibtisama.
  • Maak een account aan en doe mee met onderwerpen.
Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Hoe gaat het met studenten op het MBO tijdens COVID-19?
Topic Modes
Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met het online leren op het MBO? Waren jullie gemotiveerd of juist helemaal niet en waarom? Rolleyes 
En waar liepen jullie tegenaan?

Antwoord
Zelf zit ik op het opleiding interieurdesign en is het best lastig om alles online te doen. Ik teken en ontwerp veel en heb ik daarom constant contact nodig met mijn begeleidster. Maar nu hebben we gewoon bepaalde tijden waar we vragen kunnen stellen. Dat kan best lasig zijn. Voor de rest werken we gewoon op het internet bijv. SketchUp online ontwerpen en dat kan gewoon online besproken worden.

Antwoord
Hallo Zheraa,

Dank voor je antwoord. Hoe is het met je motivatie tijdens de online lessen? Of hoe zorg je ervoor dat je actief blijft!?

Fijn dat het verder goed gaat! ❤️

Antwoord
Hallo naima

Ik moet wel heel goed opletten want wij hebben alleen online les als er een nieuwe opdracht gegeven wordt of een opdracht aangepast wordt, dus als ik niet optijd ben en niet oplet mis ik veel punten in mijn opdrachten.
Daarnaast wordt je ook afwezig gezet en als je niet oplet kan je zo een vraag krijgen die je moet beantwoorden bijv .bij nederlands

Dankje

Antwoord

Ga naar locatie:

Browsing: 1 gast(en)